اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس
سرخط خبرها

آتش سوزی گسترده در خیابان شوش تهران + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۵۶۲۷۷
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
آتش سوزی گسترده در خیابان شوش تهران + عکس و فیلم
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مشاهد دود غلیظ در محدوده خیابان شوش تهران خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: دود غلیظ مشاهده شده در خیابان شوش تهران مربوط به آتش سوزی گسترده یک باربری در این منطقه است.

او افزود: ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.
 
آتش سوزی گسترده در خیابان شوش تهران + عکس و فیلم
 
 
تعداد بازدید : 1131
 
 
 
تعداد بازدید : 861
 
جزئیات جدید از آتش‌سوزی خیابان شوش از زبان امیر هاتفی، فرمانده عملیات این حادثه
 
 
تکمیلی:
 
آتش سوزی خیابان شوش ربطی به ایستگاه مترو ندارد
 
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تعطیلی ایستگاه شوش و توقف مسافرگیری در نیمه جنوبی خط یک خبر داد.

محسن محمدیان در این باره گفت: آتش‌سوزی گسترده‌ای در خیابان شوش تهران حوالی ایستگاه متروی شوش اتفاق افتاده است و ارتباطی با ایستگاه متروی شوش ندارد.
وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی این آتش سوزی برای حفظ ایمنی بیشتر مسافران، تا اطلاع ثانوی مسافرگیری از ایستگاه شوش و در نیمه جنوبی خط یک متروی انجام نمی‌گیرد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، به محض مهار آتش سوزی و آغاز مسافرگیری، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
 
 
 
تعداد بازدید : 739
 
جزئیات آتش سوزی چند انبار در خیابان شوش تهران از زبان سخنگوی سازمان آتش نشانی
 
 
 
منبع:برنا-ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->